Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.
Pri nakupu nad 40 € je dostava blaga brezplačna. Pri nakupu do 40 € vam bomo zaračunali strošek obdelave in dostave blaga v višini 4,00 EUR z DDV. Strošek odpreme blaga je vračunan v kupnino kot ločena postavka.
Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. Kupec krije tudi stroške odkupa, ki jih pri plačilu po povzetju obračuna Pošta Slovenije (za odkupe v vrednosti do 96,00€ je to 0,96€, nad to vrednostjo pa 1% vrednosti odkupa).
Ob morebitni poškodbi pošiljke, je na to potrebno obvestiti dostavljalca in napraviti zaznamek (če je mogoče se poškodovana pošiljka fotografira). O poškodbi se nas obvesti v roku 8 dni od prejema pošiljke na email info@gaus.si ali na telefon 041-667-037. Reševanje odgovornosti poškodbe prevzame naše podjetje, kupcu pa se pošlje nova pošiljka ali se mu vrne celotna kupnina.